Nové technologie a jejich použití v reklamním průmyslu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Nové technologie a jejich použití v reklamním průmyslu |
Autor: |
Krištúfková, Viera
|
Vedoucí: |
Prachař, Štěpán
|
Abstrakt:
|
Táto práca rozoberá vplyv technológie na vývoj marketingových komunikácií, predovšetkým reklamy. Historická retrospektíva rozoberá pôsobenie technického pokroku na vývin reklamy až do štádia jej "spriemyselnenia". Reklamný priemysel je následne rozobraný z významového a pojmového hľadiska v samostatnej kapitole. Na to nadväzuje analýza súčasnej situácie v Amerike a v Európe, z ktorej vychádzajú zmeny v Českej i Slovenskej republike. Na základe teoretickej časti som odvodila znaky, ktoré určili výber nastupujúcich nových technológií. Táto práca analyzuje, ako fungujú a predkladá ich možné riziká, či výhody pre marketingové potreby blízkej budúcnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4148
|
Datum:
|
2007-05-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4813
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet