Marketingová komunikace u vybrané neziskové organizace
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová komunikace u vybrané neziskové organizace |
Author: |
Sitníková, Veronika
|
Advisor: |
Brišová, Hana
|
Abstract:
|
Cílem této bakalářské práce je zjištění účinnosti marketingové komunikace u vybrané neziskové organizace a návrhy na zlepšení. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou část. V teoretické části je definována nezisková společnost, marketingová komunikace a její části. Dále následuje charakteristika situačních analýz a marketingového výzkumu. V praktické části jsou provedeny jednotlivé analýzy a marketingový výzkum cílové skupiny formou dotazníku. V poslední kapitole práce jsou podle výsledků dotazníkového šetření popsány návrhy a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace v organizaci, které budou použitelné v praxi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41487
|
Date:
|
2017-03-03 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
47660
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account