Analýza marketingového mixu Mateřské školy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového mixu Mateřské školy |
Autor: |
Rudolfová, Simona
|
Vedoucí: |
Vařáková, Hana
|
Abstrakt:
|
Tématem bakalářské práce je analýza marketingového mixu organizace, kterou bude konkrétně myšlena mateřská škola. Teoretická část bude nejprve popisovat základní pojmy jako je marketing, neziskový marketing a marketing školy. Po té bude popsáno marketingové prostředí školy a SWOT analýza. Dále bude věnována pozornost marketingovému mixu, a co vše tvoří marketingový mix. V neposlední řadě bude teoretická část zaměřena na marketingový výzkum, jak postupovat a jak sbírat informace. V praktické části bude jako první popis neboli představení mateřské školy. Nadále bude zpracované téma na prostředí školy a zároveň SWOT analýza. V práci bude udělán popis na zvolený postup marketingového výzkumu a bude zde i objasnění výsledků. Bude zpracována analýza marketingového mixu a to očima rodičů, zaměstnanců a ředitelky školy. Bude použita metoda dotazníkového šetření. Vše bude shrnuto do grafů a tabulek. Nakonec budou vypracovány návrhy a doporučení pro mateřskou školu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41484
|
Datum:
|
2017-03-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
47657
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet