Analýza konkurence hotelu XY
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza konkurence hotelu XY |
Autor: |
Gřešák, Dominik
|
Vedoucí: |
Vala, Michal
|
Abstrakt:
|
Primárním cílem bakalářské práce je analyzovat hotelovou konkurenci zaměřenou na wellness v regionu Zlínském, Moravskoslezském a Žilinském. Na základě tohoto primárního cíle se odvíjí dílčí cíl bakalářské práce, vytvoření nového segmentu služeb pro hotel XY ve Velkých Karlovicích. Při řešení těchto problémů bude využita SWOT analýza a výzkumná sonda. V ní bude obsažen vícezdrojový sběr dat (rozhovory, studie dokumentů, pozorování). Závěrem těchto metod bude nalezeno řešení pro hotel XY a uplatnění jeho možností pro nový typ segmentu služeb (VIP zákazníky). Teoretická část práce se zabývá analýzou konkurence, SWOT analýzou, výzkumnou sondou a metodami jako jsou kvalitativní a kvantitativní výzkum. V neposlední řadě je myšleno na důvody analýz konkurence a jejich využití. Tato část je také věnována segmentaci zákazníků, budou přiblíženy výhody a uplatnění tohoto procesu plánování. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41469
|
Datum:
|
2017-03-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
47639
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet