Analýza konkurenčního prostředí firmy XY
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza konkurenčního prostředí firmy XY |
Autor: |
Fafílek, Michael
|
Vedoucí: |
Kubíčková, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je udělat analýzu konkurenčního prostředí firmy XY. Teoretická část bakalářské práce se zabývá základními pojmy ohledně konkurence, SWOT analýzy a Porterově analýze pěti konkurenčních sil. Praktická část bakalářské práce se bude zabývat analýzou konkurenčního prostředí firmy. Dále se bude zabývat maloobchodními konkurenty, největšími velkoobchodními konkurenty a největšími e-shopy. Dále bude provedena SWOT analýza a Porterova analýza pěti konkurenčních sil. V další kapitole budou provedeny dvě sondy zákazníků. V závěru práce budou uvedeny výsledky a návrhy na zlepšení konkurenceschopnosti firmy XY. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41467
|
Datum:
|
2017-03-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
47637
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet