Strategie marketingové komunikace firmy INGERSOLL-RAND
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Strategie marketingové komunikace firmy INGERSOLL-RAND |
Autor: |
Kolisko, Zdeněk
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Cílem této prace bylo optimalizovat nástroje marketingové komunikace firmy Ingersoll-Rand a stanovit strategii konkrétních aktivit. Dále chci navrhnout novou strategii obchodní značky. IR by měla vystupovat a jednat jako jednotná společnost, a to jak z pohledu zevnitř tak i zvenku a nikoli jako soustředění navzájem spolu nesouvisejících součástí. Marketingová komunikace firmy Ingersoll-Rand není harmonizovaná a komunikační mix plně neodpovídá požadavků cílové skupiny. Těžiště stávající marketingové komunikace spočívá v osobním prodeji, který k obchodování s komoditami firmy Ingersoll-Rand na obchodních trzích, převážně B2B, neodmyslitelně patří. Další nástroje marketingové komunikace jako jsou reklama, podpora prodeje, public relations a direct marketing byly doposud opomíjeny. Důkladná analýza stávajícího komunikačního mixu odhalila nedostatky ve všech jeho nástrojích. Každá z divizí společnosti má vlastní nástroje komunikace a společně působí na zákazníky nesourodým dojmem. Nástroje direct marketingu a podpory prodeje by měly být aktualizovány a přizpůsobeny rychlému vývoji firmy. Velkým organizačním deficitem trpí interní public relations a externí public relations je zcela na okraji marketingových aktivit Ingersoll-Rand. Reklama by pro splnění cílů Ingersoll-Rand měla být lépe načasovaná. Celkově stávající marketingové komunikaci chybí zesíťování a propojení do interních struktur firmy (zejména s ohledem na interní PR). Na základě hloubkové reflexe dosavadních aktivit firmy Ingersoll-Rand a porovnání s teoretickými východisky byla vypracovaná nová strategie obchodní značky a marketingová komunikace firmy Ingersoll-Rand. Tato strategie optimalizuje komunikační mix podniku, navrhuje konkrétní aktivity marketingové komunikace s ohledem na jejich zesíťování tak, aby náklady na nová opatření nepřesáhly rámec rozpočtu stanovený 1% z obratu firmy za minulý rok. Těžiště marketingové komunikace nadále zůstane v osobním prodeji s tím, že se prohloubí kvalifikace obchodníků. Nová marketingová komunikace se bude více opírat o novou strategii obchodní značky, direct marketing, který vyžaduje v první řadě zkvalitnění firemní databáze, a o podporu prodeje postavenou na účasti na veletrzích. Významnou část nové marketingové komunikace hraje public relation, které dozná změn jak ve své externí, tak ve své interní podobě a to s akcentem na interkulturní dimenzi podniku a prohloubení vztahu s médii. Nová strategie marketingové komunikace firmy Ingersoll-Rand je platná pro rok 2007. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4145
|
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 28.05.2009
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
4947
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet