Strategie marketingové komunikace firmy INGERSOLL-RAND

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Strategie marketingové komunikace firmy INGERSOLL-RAND

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Strategie marketingové komunikace firmy INGERSOLL-RAND
Autor: Kolisko, Zdeněk
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Cílem této prace bylo optimalizovat nástroje marketingové komunikace firmy Ingersoll-Rand a stanovit strategii konkrétních aktivit. Dále chci navrhnout novou strategii obchodní značky. IR by měla vystupovat a jednat jako jednotná společnost, a to jak z pohledu zevnitř tak i zvenku a nikoli jako soustředění navzájem spolu nesouvisejících součástí. Marketingová komunikace firmy Ingersoll-Rand není harmonizovaná a komunikační mix plně neodpovídá požadavků cílové skupiny. Těžiště stávající marketingové komunikace spočívá v osobním prodeji, který k obchodování s komoditami firmy Ingersoll-Rand na obchodních trzích, převážně B2B, neodmyslitelně patří. Další nástroje marketingové komunikace jako jsou reklama, podpora prodeje, public relations a direct marketing byly doposud opomíjeny. Důkladná analýza stávajícího komunikačního mixu odhalila nedostatky ve všech jeho nástrojích. Každá z divizí společnosti má vlastní nástroje komunikace a společně působí na zákazníky nesourodým dojmem. Nástroje direct marketingu a podpory prodeje by měly být aktualizovány a přizpůsobeny rychlému vývoji firmy. Velkým organizačním deficitem trpí interní public relations a externí public relations je zcela na okraji marketingových aktivit Ingersoll-Rand. Reklama by pro splnění cílů Ingersoll-Rand měla být lépe načasovaná. Celkově stávající marketingové komunikaci chybí zesíťování a propojení do interních struktur firmy (zejména s ohledem na interní PR). Na základě hloubkové reflexe dosavadních aktivit firmy Ingersoll-Rand a porovnání s teoretickými východisky byla vypracovaná nová strategie obchodní značky a marketingová komunikace firmy Ingersoll-Rand. Tato strategie optimalizuje komunikační mix podniku, navrhuje konkrétní aktivity marketingové komunikace s ohledem na jejich zesíťování tak, aby náklady na nová opatření nepřesáhly rámec rozpočtu stanovený 1% z obratu firmy za minulý rok. Těžiště marketingové komunikace nadále zůstane v osobním prodeji s tím, že se prohloubí kvalifikace obchodníků. Nová marketingová komunikace se bude více opírat o novou strategii obchodní značky, direct marketing, který vyžaduje v první řadě zkvalitnění firemní databáze, a o podporu prodeje postavenou na účasti na veletrzích. Významnou část nové marketingové komunikace hraje public relation, které dozná změn jak ve své externí, tak ve své interní podobě a to s akcentem na interkulturní dimenzi podniku a prohloubení vztahu s médii. Nová strategie marketingové komunikace firmy Ingersoll-Rand je platná pro rok 2007.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4145
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 28.05.2009
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 4947


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kolisko_2007_dp.pdfZablokované 5.295Mb PDF
kolisko_2007_vp.doc 74Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kolisko_2007_op.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet