Image obce Modrava

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Image obce Modrava

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Image obce Modrava
Autor: Tichá, Eva
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Bakalářská práce řeší image obce Modrava z pohledu současných a potenciálních návštěvníků. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o marketingu obcí, jeho specifikách a způsobu vytváření image. V praktické části jsou zkoumány texty deníku MF DNES a zpravodajského portálu iDNES.cz v letech 2010 a 2016 s cílem zjistit, zda se změnilo jejich vyznění ve vztahu k cestovnímu ruchu v Modravě. V druhé části se prostřednictvím metody focus group šetří současná image obce u stávajících a potenciálních návštěvníků a na jejím základě jsou vytvořeny návrhy na zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41452
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 47617


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
tichá_2017_dp.pdf 2.524Mb PDF Zobrazit/otevřít None
tichá_2017_op.doc 149Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
tichá_2017_vp.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet