Firemní identita zvolené značky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Firemní identita zvolené značky |
Autor: |
Kalábová, Radka
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá firemní identitou společnosti Brainspin. Stěžejní část výzkumu je zaměřena na analýzu názvu, loga a vznikající vizuální identitu firmy. V teoretické části se práce věnuje firemní identitě a jejím jednotlivým složkám, jako je firemní design, filozofie a hodnota budované značky. V praktické části se bakalářská práce zaměřuje na interpretaci zjištěných dat. Výzkum je prováděn metodou osobního rozhovoru s potencionálními a současnými obchodními partnery společnosti. Cílem výzkumu je zjistit, jak je právě vznikající firemní design společnosti vnímán jejími zákazníky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41434
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
47593
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet