Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě |
Autor: |
Jedenástíková, Pavlína
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce na téma Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě seznamuje v teoretické části s historií i současným rozhlasovým trhem v ČR, zabývá se charakteristi-kou a parametry rozhlasové reklamy s orientací na specifika rozhlasových reklamních sděle-ní z pohledu tvorby a realizace rozhlasové reklamní kampaně v praxi. Následně zaměřuje pozornost na charakteristiky mužského a ženského hlasu v kontinuitě jejich aplikace v rozhlasové reklamě. Primárním cílem práce je zjistit, zda klienti zvolené společnosti Radi-ohouse v rámci svých rozhlasových kampaní směřují pozornost k výběru hlasu mluvčího v souvislosti s genderovým zaměřením nabízených produktů, současně pak jaký hlas (ženský či mužský) při tvorbě rozhlasových kampaní preferují. Praktická část práce je postavena na kvantitativním šetření formou dotazníku, jehož výsledky vedou k nalezení odpovědí na výzkumné otázky a dosažení cíle práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41432
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
47591
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet