Mytologické postavy v reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Mytologické postavy v reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Mytologické postavy v reklamě
Autor: Hromočuková, Jana
Vedoucí: Weberová, Dagmar
Abstrakt: Bakalářská práce je věnována mytologickým bytostem v reklamě a pohledu spotřebitele na ně. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje reklamu, její vztah s psychologií, emoce a jejich využití v marketingu. Poslední kapitola teoretické části je věnovaná mytologii a mýtům. V praktické části je představeno šestnáct konkrétních reklam, ve kterých se objevily vybrané mytologické bytosti. Je věnována názorům spotřebitelů na jejich užívání a užívání mytologických bytostí v reklamě obecně. Na základě výzkumu je vyvozen závěr a doporučení k využití postav z mytologie v praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41430
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 47588


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hromočuková_2017_dp.pdf 3.794Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hromočuková_2017_op.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hromočuková_2017_vp.doc 150.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet