Vliv komerční reklamy na hodnotový systém žáků na prahu dospívání

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv komerční reklamy na hodnotový systém žáků na prahu dospívání

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv komerční reklamy na hodnotový systém žáků na prahu dospívání
Autor: Bergerová, Lucie
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Příklon společnosti ke konzumnímu způsobu života přímo souvisí s obrovskými nešvary současnosti, kterými jsou pasivní "sezení" u televize a nadužívání počítačů. S tímto nešvarem přichází bezbřehé možnosti přístupu k informacím. Stejně tak bezbřehý je přístup i ke komerčním reklamám. A jsou to právě komerční reklamy, které mají mimořádnou schopnost ovlivňovat lidské rozhodování, vnímání a postoje. Bakalářská práce se zabývá problematikou vlivu komerční reklamy na hodnotový systém dětí stojících právě na prahu svého dospívání, konkrétně žáků šestých a sedmých tříd škol základních a studentů prim a sekund osmiletých gymnázií. Ústředním tématem práce je otázka, zda jsou dvanácti až čtrnáctiletí žáci vydávající se právě na dráhu samostatného hledání sebe sama ovlivnitelní v přijímání hodnot nabízených prostřednictvím komerčních reklam, nebo dokáží díky své-mu již ucelenému pohledu na svět, pevným základům položených rodinou a vzdělávacími institucemi negativním vlivům přicházejícím ze stran médií odolávat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41423
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 47579


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bergerová_2017_dp.pdf 3.588Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bergerová_2017_op.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bergerová_2017_vp.doc 200Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet