Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Zoo Brno
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Zoo Brno |
Autor: |
Antonín, Dalibor
|
Vedoucí: |
Weberová, Dagmar
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce popisuje analýzu marketingové komunikace Zoo Brno se zaměřením na využívání nástrojů marketingového mixu. Práce si bere za cíl zanalyzovat procesy marketin-gové komunikace a jak je tato komunikace vnímána veřejností a návštěvníky Zoo Brno. Předložená bakalářská práce analyzuje dva základní komunikační kanály, kterými se Zoo Brno prezentuje, a to online a tištěnou reklamu. U online se jedná o komunikaci prostřed-nictvím FB a webu Zoo Brno, u tištěné reklamy o plakáty s pozvánkami na akce v Zoo Br-no. Cílem práce je zhodnotit efektivitu jednotlivých kampaní a navrhnout takové řešení prezen-tace, aby byla co nejefektivnější a přilákala do Zoo Brno co nejvíce návštěvníků. Závěr práce nabízí nové formy prezentace akcí v Zoo Brno, návrhy na zlepšení komunikace Zoo Brno směrem k návštěvníkům a návrhy na zlepšení atraktivnosti akcí pořádaných v Zoo Brno. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41422
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
47578
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet