Měření spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Měření spokojenosti zákazníků vybrané společnosti |
Autor: |
Vilímková, Michaela
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřená na měření spokojenosti zákazníků společnosti Baťa. Cílem je změřit zákaznickou spokojenost s produkty, personálem a prodejnami společnosti a na základě provedení dotazníkového šetření a realizace mystery shoppingu navrhnout změny sloužící společnosti ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část vysvětluje základní pojmy týkající se této problematiky, praktická zjišťuje a vyhodnocuje výsledky dotazníkového šetření a mystery shoppingu a přináší doporučení pro společnost. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41417
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
47573
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet