Marketingové komunikace Městského divadla Zlín
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace Městského divadla Zlín |
Autor: |
Šubová, Lenka
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu kultury. Teoretická část vymezuje pojmy z oblasti marketingu, marketingu kultury a divadla. V praktické části jsou tyto pojmy použity a aplikovány na konkrétní instituci, Městské divadlo Zlín. Je popsán celý marketingový mix a v druhé části je zpracován kvantitativní výzkum na studentech UTB. Výsledky z šetření jsou použity do návrhů řešení pro komunikaci MDZ se studenty. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41411
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
47566
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet