Komunikace kosmetické značky Lush

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikace kosmetické značky Lush

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikace kosmetické značky Lush
Autor: Strouhalová, Tereza
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou komunikace kosmetické značky Lush. Teoretická část popisuje pojmy, které souvisí s existencí značky- marketingový výzkum a komunikační mix. Protože se značka Lush zabývá ekologií, je třetí kapitola věnována zelenému marketingu. V praktické části se nachází analýza značky Lush- její historie, logo, poslání, hodnoty, cílová skupina, konkurence a zelený marketing. Další kapitoly se zabývají jejím marketingovým a komunikačním mixem. Následuje výzkum focus group a jeho vyhodnocení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41408
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 47562


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
strouhalová_2017_dp.pdf 3.074Mb PDF Zobrazit/otevřít None
strouhalová_2017_op.doc 501.6Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
strouhalová_2017_vp.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet