Analýza marketingové komunikace e-shopu Gnome's coffee
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace e-shopu Gnome's coffee |
Autor: |
Smolen, Jan
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Hlavním tématem této práce je internetový obchod Gnome's coffee a jeho komunikační aktivity. Důraz je převážně kladen na uživatelskou přívětivost e-shopu. Teoretická část seznamuje čtenáře s internetovým médiem, přibližuje, co je to internetový obchod a seznamuje s nástroji internetového marketingu. Praktická část práce představuje společnost Gnome's coffee, analyzuje její zákazníky, představuje konkurenci a komparuje uživatelskou přívětivost jejího e-shopu s e-shopem konkurence. Také porovnává, která PPC služba je vhodnější pro firmu s nízkým kapitálem. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41404
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
47558
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet