Marketingový potenciál podnikatelského záměru
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový potenciál podnikatelského záměru |
Autor: |
Pitucha, Petr
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Téma bakalářské práce je "Marketingový potenciál podnikatelského záměru". Teoretická část definuje základní pojmy z oblasti cestovního ruchu a marketingu v cestovním ruchu. V praktické části je provedena kvantitativní analýza za pomocí dotazníkového šetření a ověřuje potenciál podnikatelského záměru u vybrané cílové skupiny. Dále je provedena kvalitativní analýza komparativním srovnáním vybraných konkurenčních zařízení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41402
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
47556
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet