Preference značky v rámci nákupního rozhodování
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Preference značky v rámci nákupního rozhodování |
Autor: |
Kratochvílová, Zuzana
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním preference značek v segmentu dekorativní kosmetiky v rámci nákupního rozhodování u cílové skupiny žen všech věkových kategorií. Teoretická část se věnuje nalezení teoretických východisek k nákupnímu procesu jako celku, zákazníkovi a jeho nákupnímu rozhodování, vlivu sociálních médií na nákupní chování a v neposlední řadě různým pojetím termínu značka a budování značky. V praktické části jsou zpracovány analýzy dostupných sekundárních zdrojů a dále vlastní primární výzkum, který řeší zmíněné preference značek dekorativní kosmetiky, typické vzorce chování žen při výběru a nákupu produktů tohoto sortimentu a vliv médií na následné nákupní chování. Výstupem práce je shrnutí získaných výsledků a vyvození závěrů vyplývajících z nich. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41394
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
47548
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet