Preference značky v rámci nákupního rozhodování

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Preference značky v rámci nákupního rozhodování

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Preference značky v rámci nákupního rozhodování
Autor: Kratochvílová, Zuzana
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním preference značek v segmentu dekorativní kosmetiky v rámci nákupního rozhodování u cílové skupiny žen všech věkových kategorií. Teoretická část se věnuje nalezení teoretických východisek k nákupnímu procesu jako celku, zákazníkovi a jeho nákupnímu rozhodování, vlivu sociálních médií na nákupní chování a v neposlední řadě různým pojetím termínu značka a budování značky. V praktické části jsou zpracovány analýzy dostupných sekundárních zdrojů a dále vlastní primární výzkum, který řeší zmíněné preference značek dekorativní kosmetiky, typické vzorce chování žen při výběru a nákupu produktů tohoto sortimentu a vliv médií na následné nákupní chování. Výstupem práce je shrnutí získaných výsledků a vyvození závěrů vyplývajících z nich.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41394
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 47548


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kratochvílová_2017_dp.pdf 3.848Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kratochvílová_2017_op.pdf 1.323Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kratochvílová_2017_vp.doc 155Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet