Hudba v obchodním prostředí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Hudba v obchodním prostředí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Hudba v obchodním prostředí
Autor: Březík, Martin
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Práce se zaměřuje na hudbu v obchodním prostředí. Zkoumá jak vliv na zákazníky, tak i na zaměstnance jednotlivých prodejen. Samotným cílem práce je analyzovat vnímání a postoje k hudbě zákazníků i zaměstnanců v obchodech Terno, Tchibo a Ikea. Teoretická část obsahuje základní pohled do problematiky hudby v obchodním prostředí a vztahu: hudba a práce. Praktická část nabídne informace, jak hudbu v jednotlivých prodejnách vnímají zákazníci a jak naopak zaměstnanci. Pro získání výsledků bylo využito několika forem marketingového výzkumu kvantitativní i kvalitativní. Konkrétně osobní dotazování formou dotazníků, distribuce dotazníků a polostrukturované rozhovory.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41377
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 47528


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
březík_2017_dp.pdf 2.378Mb PDF Zobrazit/otevřít None
březík_2017_op.docx 124.7Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
březík_2017_vp.doc 146Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet