Image vody
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Image vody |
Autor: |
Bolatzká, Martina
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou image balené a kohoutkové vody v kontextu marketingové komunikace. Teoretická část se zabývá základním vymezením pojmů spojených s marketingovou komunikací, public relations a image. Dále rozebírá vývoj fenoménu kohoutková a balená voda z hlediska marketingové komunikace a public relations. Praktická část obsahuje výsledky kvantitativního výzkumného šetření mezi respondenty z řad široké veřejnosti. Z výsledků šetření jsou vyvozeny závěry a doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41376
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
47527
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet