Interní komunikace projektu Fashion Point
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Interní komunikace projektu Fashion Point |
Autor: |
Bílková, Kateřina
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce na téma Interní komunikace projektu Fashion Point analyzuje interní komunikaci projektu Fashion Point. Teoretická část se zabývá definováním pojmu komu-nikace, interní komunikace, public relations, interní public relations. Součástí teoretické části je metodika práce, kde jsou stanoveny cíle, účel práce a výzkumná otázka. V praktické části je představen projekt Fashion Point a jeho tým. V této části je proveden a vyhodnocen výzkum, zodpovězena výzkumná otázka a nachází se zde případná doporučení na zlepšení interní komunikace projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41375
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
47526
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet