Marketingové komunikace vysoké školy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace vysoké školy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace vysoké školy
Autor: Zifčáková, Helena
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Tématem diplomové práce jsou Marketingové komunikace vysoké školy. Teoretická část se věnuje definování základních pojmů jako je marketing, marketingová komunikace a marketingový výzkum. Praktická část představuje konkrétní vysokou školu, kterou je Sou-kromá vysoká škola ekonomická Znojmo s.r.o. Následně jsou vyhodnoceny výsledky obou realizovaných průzkumů. Ty probíhaly na studentech dané vysoké školy a studentech vy-braných středních škol. Výsledky průzkumů sloužily pro vypracování analýz prostředí, ve kterém škola působí. Na základě praktické části práce je vytvořena projektová část, která uvádí návrh nového projektu marketingových komunikací vysoké školy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41372
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 47522


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
zifčáková_2017_dp.pdf 3.743Mb PDF Zobrazit/otevřít None
zifčáková_2017_op.doc 207.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
zifčáková_2017_vp.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet