Marketingové komunikace vysoké školy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace vysoké školy |
Autor: |
Zifčáková, Helena
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Tématem diplomové práce jsou Marketingové komunikace vysoké školy. Teoretická část se věnuje definování základních pojmů jako je marketing, marketingová komunikace a marketingový výzkum. Praktická část představuje konkrétní vysokou školu, kterou je Sou-kromá vysoká škola ekonomická Znojmo s.r.o. Následně jsou vyhodnoceny výsledky obou realizovaných průzkumů. Ty probíhaly na studentech dané vysoké školy a studentech vy-braných středních škol. Výsledky průzkumů sloužily pro vypracování analýz prostředí, ve kterém škola působí. Na základě praktické části práce je vytvořena projektová část, která uvádí návrh nového projektu marketingových komunikací vysoké školy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41372
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
47522
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet