Vnímání značky Siemens na českém trhu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vnímání značky Siemens na českém trhu |
Autor: |
Vrána, Štěpán
|
Vedoucí: |
Weberová, Dagmar
|
Abstrakt:
|
Práce je zaměřena na vnímání značky Siemens na českém trhu u cílové skupiny široká veřejnost. Teoretická část práce definuje problematiku značky, image, firemní identity a celkového vnímání u příjemců. Praktická část je zaměřená na specifikaci výzkumných otázek a následnou analýzu dotazníkového šetření u vybrané cílové skupiny, kterou se zkoumá potvrzení či vyvrácení výzkumných otázek. Na základě závěrů analytické části práce je v projektové části diplomové práce předložen návrh na komunikační kampaň, která podpoří definované závěry z výzkumu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41371
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
47521
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet