Marketingová komunikace v EU projektech ve školství
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace v EU projektech ve školství |
Autor: |
Vodáková, Jana
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá analýzou a využitím nástrojů marketingové komunikace v oblasti mezinárodní spolupráce ve školství Zlínského kraje a ve vybraných školách ze států Evropské unie. Popisuje, jaké prostředky školy využívají, jaké vnímají přínosy mezinárodní spolupráce, svoje silné stránky či rezervy v komunikaci průběhu a výstupů projektů, jaká užitečná doporučení k dalšímu rozvoji tématu navrhují. V teoretické části jsou zpracovány klíčové pojmy související s marketingovou komunikací, public relations, mezinárodními projekty v obecné rovině i v oboru vzdělávání a školství, předpoklady pro úspěšnou práci projektového týmu i konkrétní nástroje marketingové komunikace, v praktické části jsou uvedeny výsledky průzkumu mezi vybranými školami ze Zlínského kraje i z mezinárodního prostředí, obsah, způsoby komunikace, používané nástroje v marketingové komunikaci. V projektové části jsou zpracovány příklady dobré praxe, doporučení k dalšímu rozvoji, kterými se posílí a zefektivní marketingová komunikace v oblasti mezi-národní spolupráce škol ve Zlínském kraji. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41370
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
47520
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet