Marketingové komunikace při zavádění a řízení nové obchodní jednotky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace při zavádění a řízení nové obchodní jednotky |
Autor: |
Böhm, Václav
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Obsahem práce jsou specifika marketingových komunikací u maloobchodních jednotek ve fázi zavádění těchto jednotek na trh. Práce je rozdělena do dvou základních částí. Tou první je teoretická část, ve které jsou uvedeny dvě fiktivní společnosti, jejichž činnost je dále rozebírána. Konkrétně jsou v této části rozvá-děny ekonomicko právní aspekty založení nových obchodních jednotek a analy-zovány jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu v souvislosti se zaváděním jednotek na trh. V druhé, praktické, části jsou navrženy zcela konkrét-ní způsoby propagace vybraných jednotek. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4136
|
Datum:
|
2007-05-11 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2012
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
4795
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet