Optimalizace osobního prodeje pro poskytovatele bankovních služeb
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Optimalizace osobního prodeje pro poskytovatele bankovních služeb |
Autor: |
Trávníček, Jiří
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je na základě analýzy teoretických poznatků z okruhů služeb, marketingového výzkumu, osobního prodeje a rozvoje zaměstnanců zhodnotit kvalitu prodejních dovedností prodejců bankovních služeb a následně navrhnout řešení a opatření k zvýšení efektivity a optimalizaci osobního prodeje. Diplomová práce se skládá ze tří částí a to: teoretické, praktické a projektové. Teoretická část se zaměřuje na rešerši odborné literatury a stanovení teoretických podkladů z oboru osobního prodeje, marketingového výzkumu, služeb a rozvoje zaměstnanců, které mají sloužit jako východiska ke stanovení výzkumných otázek a realizaci dílčích částí výzkumného šetření. Praktická část navazuje na teoretickou a na základě poznatků sestavuje a realizuje výzkum pomocí metody Mystery shopping, kde výsledky hodnocení prodejců bankovních služeb jsou srovnávány s výsledky zjištěnými v roce 2013. Tyto výsledky doplňuje hloubkový rozhovor s manažerem pobočky pro zjištění motivace pracovníků ke vzdělávání a zjištění současného stavu interní komunikace zaměřené na propagaci rozvoje pracovníků. Na praktickou část následně navazuje část poslední, konkrétně projektová. Ta na základě dat z výzkumů navrhuje řešení a opatření pro optimalizaci osobního prodeje a dosahování vyšší efektivity pomocí rozvoje a vzdělávání prodejců. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41364
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
47514
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet