Návrh marketingového plánu pro nový hotelový komplex Prior Zlín
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh marketingového plánu pro nový hotelový komplex Prior Zlín |
Autor: |
Ťopková, Zuzana
|
Vedoucí: |
Weberová, Dagmar
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem diplomové práce je pro nový hotelový projekt ve Zlíně zjistit aktuální konkurenční prostředí na trhu, identifikovat faktory, které nejvíce ovlivní jeho vstup na trh a následně navrhnout produkt, který bude jeho výhodou a odliší ho od konkurence. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů týkajících se marketingového strategického plánování, PEST, Porter a SWOT analýzy, marketingových komunikací a komunikačního mixu. V praktické části bude provedena podrobná analýza trhu a zmapování stávající konkurence a nabídky jejich služeb. Následně bude podroben samotný projekt SWOT analýze za účelem stanovení silných a slabých stránek a možných hrozeb či příležitostí. Obsahem projektové části je navržení nového produktu, který projekt odliší od konkurence a získá mu konkurenční výhodu na lokálním trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41362
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
47512
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet