Návrh marketingového plánu pro nový hotelový komplex Prior Zlín

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh marketingového plánu pro nový hotelový komplex Prior Zlín

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh marketingového plánu pro nový hotelový komplex Prior Zlín
Autor: Ťopková, Zuzana
Vedoucí: Weberová, Dagmar
Abstrakt: Hlavním cílem diplomové práce je pro nový hotelový projekt ve Zlíně zjistit aktuální konkurenční prostředí na trhu, identifikovat faktory, které nejvíce ovlivní jeho vstup na trh a následně navrhnout produkt, který bude jeho výhodou a odliší ho od konkurence. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů týkajících se marketingového strategického plánování, PEST, Porter a SWOT analýzy, marketingových komunikací a komunikačního mixu. V praktické části bude provedena podrobná analýza trhu a zmapování stávající konkurence a nabídky jejich služeb. Následně bude podroben samotný projekt SWOT analýze za účelem stanovení silných a slabých stránek a možných hrozeb či příležitostí. Obsahem projektové části je navržení nového produktu, který projekt odliší od konkurence a získá mu konkurenční výhodu na lokálním trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41362
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 47512


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
ťopková_2017_dp.pdf 2.625Mb PDF Zobrazit/otevřít None
ťopková_2017_op.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
ťopková_2017_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet