Vývoj TV product placementu v ČR
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vývoj TV product placementu v ČR |
Autor: |
Rabenseifner, Tomáš
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá vývojem televizního product placementu v České republice. Popisuje jeho vývoj od přijetí zákonných norem až do současnosti. Dává k dispozici informace k danému tématu získané hlavně od předních odborníků v této oblasti televizní reklamy, doplněné o data z odborné literatury. Jejím cílem je analýza vývoje televizního product placementu ve významných českých televizních stanicích od jeho prvopočátků až po současnost, déle možnosti jeho dalšího vývoje na základě získaných informací. Při zpracování projektové části, budu vycházet z aktuální situace českých televizních stanic a v návaznosti na získané informace z teoretické, potažmo praktické části vypracuji návrh kampaně televizního product placementu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41360
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
47508
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet