Vývoj TV product placementu v ČR

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vývoj TV product placementu v ČR

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vývoj TV product placementu v ČR
Autor: Rabenseifner, Tomáš
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá vývojem televizního product placementu v České republice. Popisuje jeho vývoj od přijetí zákonných norem až do současnosti. Dává k dispozici informace k danému tématu získané hlavně od předních odborníků v této oblasti televizní reklamy, doplněné o data z odborné literatury. Jejím cílem je analýza vývoje televizního product placementu ve významných českých televizních stanicích od jeho prvopočátků až po současnost, déle možnosti jeho dalšího vývoje na základě získaných informací. Při zpracování projektové části, budu vycházet z aktuální situace českých televizních stanic a v návaznosti na získané informace z teoretické, potažmo praktické části vypracuji návrh kampaně televizního product placementu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41360
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 47508


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
rabenseifner_2017_dp.pdf 5.256Mb PDF Zobrazit/otevřít None
rabenseifner_2017_op.doc 159Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
rabenseifner_2017_vp.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet