Komunikační strategie města Vizovice
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie města Vizovice |
Autor: |
Madzia, Jiří
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce Komunikační strategie města Vizovice si klade za cíl analyzovat a následně navrhnout opatření pro zdokonalení komunikačních procesů místní samosprávy. V teoretické části práce jsou základy marketingových komunikací aplikovány v rámci městského marketingu. Autor práce se zabývá značkou města, jeho strategií, identitou, image a možnostmi využití metod marketingových komunikací v marketingu města. Praktická část analyzuje komunikační nástroje města Vizovice, městský produktový mix a segmentaci trhu. Návrh komunikační strategie města Vizovice v projektové částí práce je zacílen na širokou veřejnost a má za cíl efektivní aplikaci nástrojů public relations. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41355
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
47496
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet