Obal jako nástroj marketingové komunikace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Obal jako nástroj marketingové komunikace |
Autor: |
Karlík, Jan
|
Vedoucí: |
Vysekalová, Jitka
|
Abstrakt:
|
Téma mé diplomové práce je zaměřeno na obal. Obal je jedním ze základních prvků, které ovlivňují nákupní rozhodování spotřebitele. Teoretická část obsahuje literární rešerši oblastí jako marketingový mix a pozice obalu v něm, funkce obalu, vliv obalu na spotřebitele. Praktická část analyzuje společnost Amylon, a.s. a trh s pudingy využitím Porterova konkurenčního modelu a SWOT analýzy. Součástí je i kvantitativní marketingový průzkum se zaměřením na vnímání obalu spotřebiteli. Projektová část se soustředí na návrh nového sekundárního obalu pudingů Amylon a jeho ověření pomocí eye-tracking testu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41352
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
47491
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet