Podnikatelský plán na založení nové společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Podnikatelský plán na založení nové společnosti |
Autor: |
Hejnicová, Jana
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu pro reálně vznikající projekt výběrového online tržiště. Teoretická část je věnována podnikání na internetu a specifikám strategického a marketingového plánování. Dále navrhuje vhodnou strukturu podnikatelského plánu. Praktická část zahrnuje dílčí strategické analýzy a kvalitativní vý-zkum formou hloubkových rozhovorů a výstupy z praktické části jsou implementovány do finální podoby podnikatelského plánu v projektové části diplomové práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41347
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
47485
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet