Věrnostní programy ve farmacii
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Věrnostní programy ve farmacii |
| Autor: |
Hajdová, Kateřina
|
| Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce pojednává o věrnostních programech ve farmaceutickém prostředí. Autorka aplikovala svou diplomovou práci na věrnostní program největší lékárenské sítě v České republice. Teoretická část popisuje základní marketingové pojmy s farmaceutickými specifiky. V tomto oddíle je též vymezen cíl diplomové práce, její metodologie a výzkumné otázky. Praktická část představuje lékáreský řetězec Dr. Max. Zde je obsažena historie, vývoj, přehled sortimentu a služeb a konkurence zmíněného řetězce. Následující část popisuje věrnostní program včetně samotného zpracování výzkumu. Pro účely diplomové práce je realizován kvalitativní i kvantitativní výzkum. Výsledky vyplývající z výzkumů jsou podkladem pro návrh komunikančí kampaně v projektové části. Hlavním cílem je navýšit počet aktivních věrnostních karet. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41346
|
|
Datum:
|
2017-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
47484
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet