Emoční apely v marketingové komunikaci bankovních služeb

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Emoční apely v marketingové komunikaci bankovních služeb

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Emoční apely v marketingové komunikaci bankovních služeb
Autor: Čejdová, Kristýna
Vedoucí: Vysekalová, Jitka
Abstrakt: Hlavním tématem této diplomové práce jsou emoční apely v marketingové komunikaci bankovních služeb, které jsou detailněji zkoumány u televizních spotů na spotřebitelské úvěry dvou bankovních institucí a totiž České spořitelny a GE Money Bank. Teoretická část sestává ze dvou hlavních kapitol, z nichž první se zabývá emocemi a marketingem, konkrétně vymezením základních pojmů, zhodnocením možností využití emocí v marketingu a detailnějším pohledem na emoční apely, zejména humor a strach. Druhá kapitola popisuje specifika marketingu v bankovním sektoru. Praktická část zkoumá rozdíly mezi dvěma vybranými televizními spoty a to prostřednictvím obsahové analýzy, kvalitativních rozhovorů a kvantitativních on-line dotazníků. Cílem je zhodnotit souvislost mezi užitými emočními apely a líbivostí a srozumitelností jednotlivých reklamních spotů. Projektová část diplomové práce předkládá návrh na úpravu spotu České spořitelny, který byl zhodnocen jako méně líbivý. Úprava spotu vychází z analýzy výchozí situace a je zasazena do kontextu komplexní komunikační kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41341
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 47479


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
čejdová_2017_dp.pdf 5.128Mb PDF Zobrazit/otevřít None
čejdová_2017_op.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
čejdová_2017_vp.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet