Možnosti zvýšení tržního podílu v segmentu firemních zákazníků společnosti Vodafone na českém trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Možnosti zvýšení tržního podílu v segmentu firemních zákazníků společnosti Vodafone na českém trhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Možnosti zvýšení tržního podílu v segmentu firemních zákazníků společnosti Vodafone na českém trhu
Autor: Žídek, Ondřej
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Tématem diplomové práce je nalezení způsobu, který povede ke zvýšení tržního podílu společnosti Vodafone na českém trhu. Teoretická část je věnována marketingu služeb, jejich kvalitě, osobnímu prodeji a metodice práce. V analytické části diplomové práce je prostor věnován společnosti Vodafone Czech Republic a.s. ve smyslu představení zmíněné společnosti, jejímu fungování a konkurenci na místním trhu. Dále analytická část charakterizuje velikost a postavení společnosti Vodafone na českém trhu. Podstatnou částí analytické části jsou mj. také PEST a SWOT analýzy. Hlavním výstupem analytické části je kvalitativní výzkum. Závěrečná projektová část se věnuje návrhu kampaně jako ústřednímu výstupu práce, přičemž zde autor zahrnul časovou, nákladovou a rizikovou analýzu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41339
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 47477


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
žídek_2017_dp.zip 41.98Mb Neznámý Zobrazit/otevřít None
žídek_2017_op.doc 154.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
žídek_2017_vp.doc 156.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet