Možnosti zvýšení tržního podílu v segmentu firemních zákazníků společnosti Vodafone na českém trhu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Možnosti zvýšení tržního podílu v segmentu firemních zákazníků společnosti Vodafone na českém trhu |
Autor: |
Žídek, Ondřej
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Tématem diplomové práce je nalezení způsobu, který povede ke zvýšení tržního podílu společnosti Vodafone na českém trhu. Teoretická část je věnována marketingu služeb, jejich kvalitě, osobnímu prodeji a metodice práce. V analytické části diplomové práce je prostor věnován společnosti Vodafone Czech Republic a.s. ve smyslu představení zmíněné společnosti, jejímu fungování a konkurenci na místním trhu. Dále analytická část charakterizuje velikost a postavení společnosti Vodafone na českém trhu. Podstatnou částí analytické části jsou mj. také PEST a SWOT analýzy. Hlavním výstupem analytické části je kvalitativní výzkum. Závěrečná projektová část se věnuje návrhu kampaně jako ústřednímu výstupu práce, přičemž zde autor zahrnul časovou, nákladovou a rizikovou analýzu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41339
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
47477
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet