Sociální reklama zaměřená na darování krve
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociální reklama zaměřená na darování krve |
Autor: |
Vrbecká, Andrea
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce analyzuje problematiku sociální reklamy zaměřené na bezplatné darování krve, interpretuje výsledky výzkumu a přináší její konkrétní řešení pro organizaci Český červený kříž. Teoretická část se zabývá následujícími tématy: sociálním marketing, sociální reklama, neziskové organizace v České republice, darování krve v České republice, obecné metody výzkumu a končí metodikou výzkumu práce. Praktická část se zabývá humanitární organizací Český červený kříž a jejími kampaněmi, dále interpretuje konkrétní výsledky vyplývající z kvantitativního a kvalitativního výzkumného šetření, které proběhlo na jaře roku 2017. Praktickou částí této práce je návrh projektu zaměřeného na podporu bezplatného dárcovství krve pro oblastní spolek Českého červeného kříže ve Zlíně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41338
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
47476
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet