Sociální reklama zaměřená na darování krve

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální reklama zaměřená na darování krve

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální reklama zaměřená na darování krve
Autor: Vrbecká, Andrea
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Diplomová práce analyzuje problematiku sociální reklamy zaměřené na bezplatné darování krve, interpretuje výsledky výzkumu a přináší její konkrétní řešení pro organizaci Český červený kříž. Teoretická část se zabývá následujícími tématy: sociálním marketing, sociální reklama, neziskové organizace v České republice, darování krve v České republice, obecné metody výzkumu a končí metodikou výzkumu práce. Praktická část se zabývá humanitární organizací Český červený kříž a jejími kampaněmi, dále interpretuje konkrétní výsledky vyplývající z kvantitativního a kvalitativního výzkumného šetření, které proběhlo na jaře roku 2017. Praktickou částí této práce je návrh projektu zaměřeného na podporu bezplatného dárcovství krve pro oblastní spolek Českého červeného kříže ve Zlíně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41338
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 47476


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vrbecká_2017_dp.pdf 4.236Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vrbecká_2017_op.doc 208.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
vrbecká_2017_vp.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet