Budování brandu v gastronomii: FitFoodie Restaurant
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Budování brandu v gastronomii: FitFoodie Restaurant |
Autor: |
Vojáčková, Tereza
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Teoretická část vysvětluje pojmy a souvislosti tří hlavních oblastí zájmu diplomové práce firemní identity, marketingových komunikací a marketingového výzkumu. Část o fi-remní identitě se věnuje její definici, významu a jednotlivým složkám firemnímu desig-nu, firemní komunikaci, firemní kultuře a produktu. Práce blíže specifikuje klíčové odliš-nosti budování značky v odvětví gastronomie. Podkapitola o marketingových komunika-cích stručně představí nástroje komunikačního mixu, proces komunikace, podrobněji se zabývá nástroji word-of-mouth, reklamou, sociálními sítěmi, event marketingem a public relations. Poslední částí teoretického základu představují pojmy marketingového výzku-mu dotazníkové šetření a SWOT analýza. Praktická část je nejobsáhlejším a nejvíce podrobným oddílem diplomové práce. Popisuje vznik značky FitFoodie Restaurant, nastavenou firemní identitu a její vliv na image v rámci lokálního trhu. Věnuje se dále jednotlivým nástrojům komunikačního mixu, které slouží k budování brandu. Za pomocí dotazníkových šetřeních a rešerše trhu analyzuje potenciál "fit foodu" v gastronomii a hodnotí současné vnímání značky po prvním roce jejího zavedení. Realizovaná zkoumání dala podněty k rozpracovanému projektu FitFo-odie Lounge, který by měl být realizován v létě 2017. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41337
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
47475
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet