Kvalita poskytovaných služeb v hotelu Horal

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Kvalita poskytovaných služeb v hotelu Horal

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Kvalita poskytovaných služeb v hotelu Horal
Autor: Šilerová, Kateřina
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou kvality poskytovaných služeb v hotelu Horal. Cílem práce je důkladně analyzovat a následně zhodnotit úroveň stávajících služeb. V teoretické části práce je apelováno na správné vymezení všech stěžejních pojmů, jako cestovní ruch, marketing cestovního ruchu, hotelnictví, hotelové služby a analytické metody, jež jsou použité v práci. Praktická část se zaměřuje na charakteristiku hotelu Horal včetně jeho služeb, analýzu obsazenosti a analýzu konkurence. Pomocí sestaveného dotazníku je zjištěna míra spokojenosti hostů se stávajícími službami. Závěry této části jsou shrnuty v rámci SWOT analýzy. Na základě praktické části je vytvořena projektová část, která se věnuje konkrétnímu projektovému řešení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41334
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 47469


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šilerová_2017_dp.pdf 10.73Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šilerová_2017_op.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
šilerová_2017_vp.doc 150.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet