Cílové skupiny zákazníků a návrh reklamní kampaně pro společnost Wood Style
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Cílové skupiny zákazníků a návrh reklamní kampaně pro společnost Wood Style |
| Autor: |
Šidlo, Petr
|
| Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce obsahuje analýzu cílových skupin zákazníků značky Wood Style a návrh reklamní kampaně. Teoretická část se proto věnuje převážně problematice segmentace trhu a internetového marketingu. Praktická část pak sestává ze sekundární analýzy dat z Google Analytics a dotazníkového šetření. Na základě získaných poznatků jsou pak identifikovány jednotlivé cílové segmenty zákazníků, popsány jejich charakteristické vlastnosti a specifikován jejich podíl na tržbách e-shopu. Projektová část navazuje na získané výsledky a obsahuje doporučení na zefektivnění stávajících online marketingo-vých aktivit a návrh reklamní kampaně na podporu značky. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41333
|
|
Datum:
|
2017-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
47468
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet