Využití kulturních dimenzí v marketingové komunikaci alkoholických nápojů a automobilů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití kulturních dimenzí v marketingové komunikaci alkoholických nápojů a automobilů |
Autor: |
Safonova, Elena
|
Vedoucí: |
Weberová, Dagmar
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá využitím kulturních dimenzí v marketingové komunikaci alkoholických nápojů a automobilů. Práce též zkoumá vliv kultury a kulturních dimenzí na nákupní chování ruských spotřebitelů. Globalizace je celosvětovou záležitostí a má dopad na všechny oblasti lidského konání. Je zřejmé, že oblasti jako kultura, kulturní dimenze, komunikace, tržní a spotřební chování jsou vystaveny globalizaci. Kulturní rozměry se odlišují v rámci jednotlivých kultur a určují chování spotřebitelů patřících do konkrétní kultury. Zahraniční značky by měly být přizpůsobeny pro fungování na mezinárodním trhu tak, aby je zahraniční spotřebitelé přijali. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41329
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
47463
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet