Využití kulturních dimenzí v marketingové komunikaci alkoholických nápojů a automobilů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití kulturních dimenzí v marketingové komunikaci alkoholických nápojů a automobilů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití kulturních dimenzí v marketingové komunikaci alkoholických nápojů a automobilů
Autor: Safonova, Elena
Vedoucí: Weberová, Dagmar
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá využitím kulturních dimenzí v marketingové komunikaci alkoholických nápojů a automobilů. Práce též zkoumá vliv kultury a kulturních dimenzí na nákupní chování ruských spotřebitelů. Globalizace je celosvětovou záležitostí a má dopad na všechny oblasti lidského konání. Je zřejmé, že oblasti jako kultura, kulturní dimenze, komunikace, tržní a spotřební chování jsou vystaveny globalizaci. Kulturní rozměry se odlišují v rámci jednotlivých kultur a určují chování spotřebitelů patřících do konkrétní kultury. Zahraniční značky by měly být přizpůsobeny pro fungování na mezinárodním trhu tak, aby je zahraniční spotřebitelé přijali.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41329
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 47463


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
safonova_2017_dp.pdf 4.887Mb PDF Zobrazit/otevřít None
safonova_2017_op.doc 202.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
safonova_2017_vp.docx 126.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet