E-commerce content marketing jako podpora re-launche brandu chocoMe
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
E-commerce content marketing jako podpora re-launche brandu chocoMe |
Autor: |
Provazníková, Eva
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá komplexní analýzou e-commerce řešení společnosti chocoMe, která na českém trhu distribuuje luxusní ručně vyráběné čokolády. V rámci teoretické části práce jsou definována základní teoretická východiska, zásady e-commerce, content marketingu a přístupy k jejich analýze. Rozpracována je metodika výzkumu a výzkumné otázky. Cílem praktické části je na tyto otázky zodpovědět prostřednictvím uživatelského testování e-commerce řešení, kvalitativního dotazování a hloubkových analýz s pomocí nástrojů Google Analytics a Facebook Reports. V projektové části práce je navržena série doporučení pro budoucí úspěšný vývoj eshopu, konkrétní úpravy uživatelského prostředí či obsahové strategie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41327
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
47460
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet