Vztahový marketing festivalu Chillibraní
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vztahový marketing festivalu Chillibraní |
Autor: |
Langerová, Jana
|
Vedoucí: |
Štarchoň, Peter
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá vztahovým marketingem festivalu Chillibraní. Jejím cílem je zjistit, jak návštěvníci festival vnímají, jaká je jejich motivace k návštěvě a jaké mají obecně zvyklosti a na základě těchto informací vytvořit návrh marketingové strategie určené ke zlepšení vztahového marketingu festivalu. Teoretická část práce definuje pojmy vztahový marketing, řízení vztahů se zákazníky a dále se zaměřuje na turistický ruch v gastronomii a přímo na festivaly zaměřené na jídlo. Praktická část se věnuje festivalu Chillibraní, jeho představení a popisu používaných marketingových nástrojů. Součástí je kvantitativní vý-zkum určený pro návštěvníky festivalu. Projektová část nabízí návrh marketingové strategie vedoucí ke zlepšení vztahového marketingu festivalu a vychází z výsledků uskutečněného výzkumu. Získaná data z této práce mohou být využita při návrhu marketingové strategie pro letošní ročník festivalu Chillibraní. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41321
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
47449
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet