Komunikační strategie kavárny Tvoje dílna
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie kavárny Tvoje dílna |
Autor: |
Kalinová, Apolena
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
ABSTRAKT Podstatou diplomové práce je na základě teoretických základů a specifikovaných analýz sestavit návrh komunikační strategie podniku, konkrétně kavárny Tvoje dílna. V teoretické části jsou přiblížena teoretická východiska, kterými jsou marketing se zaměřením na služby, komunikační strategie a corporate identity. Postupy využité při analýzách a výzkumu před-stavuje kapitola Metodika práce. Praktická část přibližuje čtenáři samotný podnik Tvoje dílna, její charakteristiky, současný stav a přiblížení corporate identity. Obsahuje také vy-hodnocení analýz a odpovědi k výzkumným otázkám. Samotný návrh komunikační strate-gie a popis jednotlivých prvků je představen v projektové části. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41318
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
47444
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet