Využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti ve společnosti Pivovar Moravský Žižkov, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti ve společnosti Pivovar Moravský Žižkov, s.r.o. |
Autor: |
Hostinská, Blanka
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce bylo využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti ve společnosti Pivovar Moravský Žižkov, s. r. o. a následné vypracování doporučení do budoucna. Práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. Teoretická část je pojata jako literární rešerše zabývající se pivovarnictvím, marketingem, konkurenceschopností a analýzami, které jsou prakticky využity v následující části. Praktická část zahrnuje představení společnosti a jejího okolí. Dále je zde popsáno produktové portfolio a vnitřní i vnější vlivy působící na podnik. Na základ zjištěných dat byly provedeny analýzy, podle jejichž výsledků byla vypracována doporučení, díky kterým by podnik mohl být v budoucnu ještě úspěšnjší. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41316
|
Datum:
|
2016-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
47442
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet