Etické aspekty reklamy na alkoholické nápoje
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Etické aspekty reklamy na alkoholické nápoje |
Autor: |
Glombíček, Martin
|
Vedoucí: |
Horňák, Pavel
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce pojednává o etických aspektech reklamy na alkoholické nápoje. Teoretická část poskytuje náhled do problematiky alkoholu, reklamy, etiky a regulace reklamy. Praktická část pomocí kvantitativní a kvalitativní analýzy objasňuje současný postoj spotřebitelů k reklamě na alkoholické nápoje. Projektová část představuje rady a návrhy pro tvor-bu reklamních kampaní na alkoholické nápoje a prezentuje návrh sociální kampaně zaměřené na prevenci rizikové konzumace alkoholických nápojů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41311
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
47435
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet