MOžnosti efektivní propagace svatební agentury
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
MOžnosti efektivní propagace svatební agentury |
Autor: |
Janik, Jan
|
Vedoucí: |
Chramcov, Bronislav
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem, který bude nápomocný k zefektivnění propa-gace svatební agentury zvané MyBell agency. Cílem je analyzovat dosavadní marketing firmy a realizovat doporučené návrhy, které by měly propagaci vylepšit. Veškeré analýzy proběhly na základě autorových zkušeností, které získal při studii daného tématu a násle-dovně sepsal do teoretické části bakalářské práce. K analýze aktuálního stavu propagace se využily různé analytické nástroje a informace zprostředkované majitelem. Praktická část se skládá z analýz a návrhů k zefektivnění propagace. Výsledné změny byly poté analyzovány samotnými zákazníky skrze dotazníkové šetření. Další způsob k ověření výsledků provede-ných změn byly analytické nástroje. V závěru práce se nachází zhodnocení přínosů navrho-vaných změn. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41103
|
Datum:
|
2017-02-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
Studijní obor:
|
Informační technologie v administrativě |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
47144
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet