Elektronická správa dokumentů v projekční kanceláři

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Elektronická správa dokumentů v projekční kanceláři

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Elektronická správa dokumentů v projekční kanceláři
Autor: Džuganová, Tereza
Vedoucí: Janků, Peter
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou elektronické správy dokumentů a využití DMS systémů v menší projekční kanceláři. Teoretická část je nejdříve zaměřena na historii správy dokumentů a vzniku prvních systé-mů. V další časti je rozvedena digitalizace dokumentů a životní cyklus dokumentu a infor-mačního systému. Nejdůležitější částí je popis funkcionalit DMS a workflow a poslední část je věnována bezpečnosti informačních systémů. Praktická část je zaměřena na vyhledání vhodného open-source řešení elektronické správy dokumentů pro malou projekční kancelář. Jsou definovány požadavky na funkcionalitu systému, popis vybraných systémů s praktickou ukázkou a zhodnocení daných funkcí. Na konci této části je navrženo optimální řešení s praktickou ukázkou a některé funkce jsou vyobrazeny v diagramech.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41096
Datum: 2017-02-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav počítačových a komunikačních systémů
Studijní obor: Informační technologie v administrativě
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 47134


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
džuganová_2017_dp.pdf 3.009Mb PDF Zobrazit/otevřít None
džuganová_2017_op.pdf 347.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None
džuganová_2017_vp.pdf 219.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet