Analýza marketingových komunikací ve firmě Raab Computer
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingových komunikací ve firmě Raab Computer |
Autor: |
Blažková, Zuzana
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingových komunikací ve firmě Raab Computer. Tato společnost poskytuje telekomunikační služby a počítačové příslušenství. Teoretická část obsahuje charakteristiku marketingových komunikací a jednotlivých částí komunikačního mixu, to znamená formuluje teoretická východiska pro analýzu. Praktická část této práce se zaměřuje na analýzu marketingových komunikací ve firmě Raab Computer pomocí dotazníkového šetření. V závěru bakalářské práce jsou uvedeny doporučení a návrhy na zlepšení stávající situace využívání marketingových komunikací ve firmě, které by měly vést ke zdokonalení komunikace se zákazníky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4100
|
Datum:
|
2007-05-18 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
6490
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet