The Marketing Plan For the SERVAAS Law Firm for 2017
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
The Marketing Plan For the SERVAAS Law Firm for 2017 |
Autor: |
Bayramyan, Mariam
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je vytvořit marketingový plán pro advokátní kancelář Servaas pro rok 2017. První část práce byla zaměřena na vymezení teoretických znalostí z oblasti marketingového plánování. Druhá část práce předkládá analýzu makroprostředí advokátní kanceláře v Nizozemí a aktuální situaci v advokátní kanceláři Servaas. Výsledky situační PEST analýzy, analýzy zákazníků, benchmarkingové analýzy a analýzy současného marketingového mixu byly shrnuty prostřednictvím IFE a EFE matice, dále shrnuty do SPACE matice a strategické matice SWOT. Na základě těchto výsledků byl vytvořen marketingový plán včetně akčních plánů. V závěru byl marketingový plán byl podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40744
|
Datum:
|
2016-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management and Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
46636
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet