The project of improving brand strategy of the Czech Republic as a tourist destination
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
The project of improving brand strategy of the Czech Republic as a tourist destination |
Autor: |
Jomardyan, Arsen Samvel
|
Vedoucí: |
Jurigová, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Účelem této diplomové práce je poskytnout úplný a komplexní přehled kroků, které by měly být implementovány a povedou ke zlepšení brandové strategie České Republiky, v tomto kontextu chápana ČR jako turistické destinace. Mým cílem v teoretické části je zjistit, co důležitého stojí v pozadí /fenoménu/ cestování. Díky hlavním bodům si bude moci čtenář udělat lepší představu o daném tématu a lépe ho tak pochopit. V analytické části se věnuji analýze současného stavu v oblasti cestování v České Republice a navrhnu cesty/způsoby/, které krok za krokem povedou k celkovému zlepšení situace. Poslední projektová část obsahuje tři projektové plány, které jsou považovány za tři hlavní aspekty, jež mají naplnit účel/cíl/ této práce; zlepšení brandové strategie České republiky jako turistické destinace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40561
|
Datum:
|
2016-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management and Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
46283
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet