The project of improving brand strategy of the Czech Republic as a tourist destination

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

The project of improving brand strategy of the Czech Republic as a tourist destination

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: The project of improving brand strategy of the Czech Republic as a tourist destination
Autor: Jomardyan, Arsen Samvel
Vedoucí: Jurigová, Zuzana
Abstrakt: Účelem této diplomové práce je poskytnout úplný a komplexní přehled kroků, které by měly být implementovány a povedou ke zlepšení brandové strategie České Republiky, v tomto kontextu chápana ČR jako turistické destinace. Mým cílem v teoretické části je zjistit, co důležitého stojí v pozadí /fenoménu/ cestování. Díky hlavním bodům si bude moci čtenář udělat lepší představu o daném tématu a lépe ho tak pochopit. V analytické části se věnuji analýze současného stavu v oblasti cestování v České Republice a navrhnu cesty/způsoby/, které krok za krokem povedou k celkovému zlepšení situace. Poslední projektová část obsahuje tři projektové plány, které jsou považovány za tři hlavní aspekty, jež mají naplnit účel/cíl/ této práce; zlepšení brandové strategie České republiky jako turistické destinace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40561
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management and Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 46283


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
jomardyan_2017_dp.zip 8.003Mb Neznámý Zobrazit/otevřít None
jomardyan_2017_op.docx 23.64Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
jomardyan_2017_vp.docx 24.06Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet