Anylýza spokojenosti zákazníků ve vybrané firmě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Anylýza spokojenosti zákazníků ve vybrané firmě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Anylýza spokojenosti zákazníků ve vybrané firmě
Autor: Zábojníková, Lucie
Vedoucí: Dobeš, Kamil
Abstrakt: Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat spokojenost zákazníků ve vybrané firmě. Zvolený problém byl řešen pomocí zpracování teoretických poznatků, které byly získány z odborné literatury, týkající se zákazníka, marketingového mixu, konkurence, SWOT analýzy, marketingového výzkumu. Dále byly zpracovány informace z odborné literatury zaměřené na typy kupních situací a stádia nákupního procesu. Teoretické závěry byly následně převedeny do praktické části, která byla zaměřena na spokojenost zákazníků v konkrétní společnosti. Data pro vyhodnocení spokojenosti zákazníků byla získána dotazníkovým šetřením. Dále byli charakterizováni hlavní konkurenti. V závěru práce byla firmě navrhnuta doporučení, která by měla vést ke zvýšení spokojenosti současných zákazníků a získání nových zákazníků. V práci byl vytvořen systém, pomocí kterého bylo majitelům umožněno zhodnotit spokojenost současných zákazníků. Výsledky této práce umožňují majitelům více se soustředit na oblasti, ve kterých zaostávají a získat tak nové zákazníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40514
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 46186


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
zábojníková_2017_dp.pdf 10.97Mb PDF Zobrazit/otevřít None
zábojníková_2017_op.pdf 497.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None
zábojníková_2017_vp.docx 22.51Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet